Covid-19 uppdatering

Ordervolymen är för närvarande långt över våra förväntningar. Dessutom har Covid-19 fortfarande en märkbar inverkan på tillgängligheten av våra modeller. Vi fortsätter också att lägger extra stort fokus på hälsan och skydett för alla våra kunder och våra anställda.

Därför ändras följande tjänster:

Du kommer att få tillgänglig vara inom en vecka. Vi ber om din förståelse att leveransförseningar kan förekomma.

Flera kontaktmöjligheter

Vi finns fortfarande där för dig!
På telefon 077 66 50 300, via e-post eller i chatten samt naturligtvis via kontaktformuläret i onlinebutiken, vardagar kl. 08–21 och helgen kl. 09–15.

OBS!

Den nuvarande situationen kan påverka paketleveranser och postombudens tillgänglighet. Du kan läsa mer om den senaste utvecklingen hos vår leverantör Postnord https://www.postnord.se/om-oss/sa-paverkas-leveranser-av-coronaviruset

Vi uppdaterar ständigt den här webbplatsen!

Så att vi kan informera våra kunder om vår situation. Klicka in dig regelbundet för att hålla dig uppdaterad.

FAQ: Vanliga frågor

Eftersom det hela tiden kommer nya uppgifter får vi många frågor om frakt, leverans, betalning och retur. Här är en översikt över de vanligaste frågorna:

1. Hur bekräftas att ett paket tagits emot?

Som PostNord meddelar på sin hemsida har PostNord i Sverige, Danmark, Finland och Norge valt att tills vidare inte ta emot kvittenser på försändelser. Istället kvitterar chauffören utlämnandet.

2. Vilka säkerhetsåtgärder vidtar ni? Hur skyddar ni era medarbetare?

Vi ger alla medarbetare utförlig information om hygien- och försiktighetsåtgärder i enlighet med myndigheterna officiella riktlinjer. De ska följas och efterlevas. Åtgärderna kontrolleras ständigt och kan vid behov utvidgas med kort varsel.

Dessutom arbetar en stor andel av våra medarbetare hemifrån. På så sätt kan vi minska risken för spridning av smitta samtidigt som företags fortsätter drivas som innan.

3. Blir leveranstiderna längre?

Beroende hur situationen utvecklar sig kan det komma att leda till försenade leveranser. För närvarande levererar vi inom en vecka.

4. Kan jag smittas av coronaviruset via paket eller varor?

Enligt Världshälsoorganisationen (WHO) och Folkhälsomyndigheten är det osannolikt att virus smittas via paket. https://www.folkhalsomyndigheten.se

5. Får jag hämta mitt paket från postombudet?

Det är fortfarande tillåtet att hämta paket från ett postombud. Vi rekommenderar då att du följer riktlinjerna Folkhälsomyndigheten för att skydda dig själv och andra. Du hittar dem här: https://www.folkhalsomyndigheten.se

Bästa kunder,
ert välmående och er hälsa är mycket viktiga för oss. Ta hand om er. En sak är vi säkra på: tillsammans klarar vi krisen!

Här vill vi som företag passa på att tacka. Vi tackar våra kära kunder för det förtroende som ni ger oss. Vi tackar alla motiverade medarbetare, trogna affärspartners och pålitliga leverantörer.

Det största tacket går till alla som dagligen engagerar sig för att värna om vår hälsa och vårt välmående. Ni är våra hjältar.

Ert team

Vårt nyhetsbrev
Anmäl dig nu och spara 50,- kr!

Jag vill få information om erbjudanden, trender och kampanjer som erbjuds på your-look-for-less.se (drivs via Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Visa mer
NL-banner neu sase