Ändring i leveransinformation pga. COVID-19:
Vi ber om din förståelse att vi pga. den aktuella situationen med coronaviruset måste anpassa våra interna rutiner.
Vanliga frågor
När du handlar hos Your Look... for less! finns det säkert saker som du undrar över. Vi har sammanfattat dessa frågor och svar nedan.
Beställning
Vi ser alla ut på olika sätt! Därför erbjuder vi också många olika specialstorlekar. Lägg märke till våra etiketter för kortstorlekar (K) och extrakorta storlekar (EK).
Ange bara det angivna numret i beställningsraden på din beställningssedel. Värdet för presentkortet dras av automatiskt och om det gäller en gratisgåva skickas den till dig kostnadsfritt.
Det går naturligtvis bra att beställa per e-post. Skicka din beställning till kundservice@ylfl.se. För att du snabbare ska få din valda artikel rekommenderar vi att du fyller i beställningssedeln online. En ytterligare fördel när man beställer på Internet är att man omedelbart får information om den valda artikeln finns i lager.
Leverans och retur
Alla artiklar som finns i lager levereras inom högst tio dagar. De artiklar som inte finns i lager levereras senare enligt leveransinformation.
Beroende på paketets storlek levereras varorna till din brevlåda eller ditt lokala utlämningsställe. När paketet kan hämtas ut på ditt lokala utlämningsställe får du ett SMS. Ange därför alltid ditt mobiltelefonnummer vid beställning. I annat fall får du meddelandet med posten.
Du kan i lugn och ro prova alla artiklar från Your Look... for less! i 14 dagar. Om något inte skulle passa eller falla dig i smaken kan du returnera det. Du lämnar då varan till ett av postens utlämningsställen. Som kund står du för returkostnaderna. Kunden rekommenderas att använda den självhäftande returetiketten som återfinns på följesedeln. Om du utnyttjar den självhäftande returetiketten utgår en returavgift på 55 kr oavsett storleken på paketet eller antal varor. Du erhåller en faktura på avgiften i efterhand.
Betalning
Hos Your Look... for less! betalar du bekvämt med faktura, postförskott eller kreditkort (Visa och Mastercard utfärdade i Sverige). Vid fakturaköp tillkommer en faktureringsavgift på 19 kr, vid postförskott en avgift på 50 kr. Vi tillämpar beställningsgräns. Beställningar med värde över beställningsgränsen kräver en förskottsbetalning.
Fraktkostnaderna uppgår till 50 kr per beställning. Skulle någon artikel inte finnas i lager skickar vi den separat så snart den är tillgänglig igen. Naturligtvis betalar du bara fraktkostnaden på 50 kr en gång.
Bankgiro: 803-5867
SIEH AN Handelsg.
Danske Bank AS
Säkerhet
Dina beställningar kan betalas med kort, postförskott eller faktura med 14 dagars returrätt. Du behöver alltså inte ange några bankuppgifter på Internet. Dessutom har du möjlighet att skicka din beställning med SSL-kryptering. Det innebär dataöverföring på allra säkraste sätt. All data som du matar in vid en beställning krypteras och överförs via en säker förbindelse. Du känner igen den säkra SSL-tekniken på nyckelsymbolen nere till höger på bildskärmen.
Normalt sett kommer det alltid upp en bekräftelsesida efter varje skickad beställning. Om du på beställningssedeln anger din e-postadress får du dessutom en översiktlig beställningsbekräftelse via e-post med alla beställda artiklar samt dina personuppgifter.
När du skriver in ditt personnummer får du upp formulärfälten med t.ex. namn, adress osv. redan ifyllda. Du slipper alltså skriva in detta igen. Vi behöver även ditt personnummer för att genomföra en kreditupplysning om du väljer att handla mot faktura.
Övrigt
Vår kundservice är öppen måndag till fredag 8–21 och lördag till söndag 9–15 på telefonnummer: 077 / 66 50 300 (Numret debiteras som ett samtal inom Sverige). Det snabbaste sättet är via e-post till: kundservice@ylfl.se.
- Härliga sparerbjudande
- Exklusiva kuponger
- FRI FRAKT för din prenumeration